Lista dowcipow

Luźne dyskusje na różne tematy
Betha
Posty: 120
Rejestracja: 08 sierpnia 2021, 17:43
Miasto: Zurych

Re: Lista dowcipow

Post autor: Betha » 30 września 2021, 11:16

bogwar pisze:
30 września 2021, 00:36
Betha pisze:
29 września 2021, 12:24
Nie wszystkie i nie zawsze. ;) ;)

hmmm wiec dlaczego w takim razie nazywacie nas slaba plcia? przeciez nie my to wymyslilysmy.. ;)
A skad wiesz, ze nie Wy? Ja nie wiem kto. :mrgreen:

https://szczyptaluksusu.pl/kobiety-slab ... -na-pewno/
ja tez nie wiem..ale nietrudno sie domyslic.. raczej nikt sam nie nazwie sie slabeuszem.. analogicznie.. czy znasz faceta ktory sie przyzna ze (lagodnie mowiac) "natura go nie obdarzyla"? lub kobiete ktora powie o sobie ze jest brzydka? ja takich nie znam..ale oczywiscie moge sie mylic ;)

bogwar
Posty: 648
Rejestracja: 13 października 2019, 21:44
Miasto: Berno/Warszawa

Re: Lista dowcipow

Post autor: bogwar » 30 września 2021, 13:35

Betha pisze:
30 września 2021, 11:16
bogwar pisze:
30 września 2021, 00:36
Betha pisze:
29 września 2021, 12:24
Nie wszystkie i nie zawsze. ;) ;)

hmmm wiec dlaczego w takim razie nazywacie nas slaba plcia? przeciez nie my to wymyslilysmy.. ;)
A skad wiesz, ze nie Wy? Ja nie wiem kto. :mrgreen:

https://szczyptaluksusu.pl/kobiety-slab ... -na-pewno/
ja tez nie wiem..ale nietrudno sie domyslic.. raczej nikt sam nie nazwie sie slabeuszem.. analogicznie.. czy znasz faceta ktory sie przyzna ze (lagodnie mowiac) "natura go nie obdarzyla"? lub kobiete ktora powie o sobie ze jest brzydka? ja takich nie znam..ale oczywiscie moge sie mylic ;)
Oj, oj. :P Mimo, a moze wlasnie dlatego, :mrgreen: ze jestes kobieta, nie wiesz jakie kobiety potrafia byc przewrotne. Mogly sie tak nazwac, zeby np. nie wykonywac ciezkich robot. :mrgreen: I w zasadzie im sie to udaje. :lol: "Slaba plec", a srednio zyje zdecydowanie dluzej od facetow. To kto tu jest slabszy biologicznie? :?: :P Przeciez juz walcza w boksie, a nawet w MMA. W walce z taka zawodniczka przecietny facet by nie mial zadnych szans. :cry: :cry: Mysle, ze jeszcze za mojego zycia obejrze walke w tych dyscyplinach miedzy kobieta a mezczyzna. To jest slaba plec? :P :P
Znam. To ja. :lol: :lol: :lol: Szalu nie ma. Standardzik europejski. :oops: :oops: :oops: Mogloby byc lepiej. :mrgreen: Nie rozmiar tu jest jednak wazny. W watku "Dlugosc, twardosc czy figlarnosc" kobieta stwierdzila, ze najwazniejsza jest niezawodnosc. I ma racje. A to sie u mnie akurat sprawdza. I nikt krzywdy nie ma. :lol: :P :P :P
A kobiet brzydkich nie ma, tylko alkoholu czasem brak. :mrgreen: Mialem kiedys kolege, ktory jak szedl na impreze, upatrywal sobie najbrzydsza dziewczyne i kiedy mu sie zaczynala podobac, to juz wiedzial, ze czas do domu.[/color :lol: :lol: ]

Betha
Posty: 120
Rejestracja: 08 sierpnia 2021, 17:43
Miasto: Zurych

Re: Lista dowcipow

Post autor: Betha » 30 września 2021, 14:54

"standardzik europejski" dobre :lol: :lol:.... a jaki to jest..? wiesz ja nie znam sie na tych normach bo w tych standardach malo obeznana jestem :D :D

bogwar
Posty: 648
Rejestracja: 13 października 2019, 21:44
Miasto: Berno/Warszawa

Re: Lista dowcipow

Post autor: bogwar » 30 września 2021, 15:15

Betha pisze:
30 września 2021, 14:54
"standardzik europejski" dobre :lol: :lol:.... a jaki to jest..? wiesz ja nie znam sie na tych normach bo w tych standardach malo obeznana jestem :D :D
Taki, ze dotrze gdzie trzeba i nie zrobi krzywdy. :lol: :lol:
To sie lepiej zainteresuj. :mrgreen: Jak bedziesz "obeznana" to w sytuacji jednoznacznej "wystarczy rzut okiem" :geek: i bedziesz wiedziala czy wchodzic w ten "biznes", :lol: czy sie lepiej "ewakuowac". :lol: Musisz oczywiscie tez znac swoje potrzeby i mozliwosci. :mrgreen:
Internet kopalnia wiedzy. :D


https://www.medonet.pl/zdrowie/zdrowie- ... 87339.html

bogwar
Posty: 648
Rejestracja: 13 października 2019, 21:44
Miasto: Berno/Warszawa

Re: Lista dowcipow

Post autor: bogwar » 02 października 2021, 02:40

Betha pisze:
28 września 2021, 13:32
[ A Twoj realny nie jest. :evil: Sorry, ale nie zaliczony.

no jak bogwar kawal nierealny?? babka robila na drutach, przejechal tramwaj i spadla.. a taka babke na bank w Rosji zobaczysz.. :)

To sorry, tego nie uwzglednilem, albo przeoczylem. :oops: :oops:
I choc w Rosji bylem, nie zauwazylem, :P
zeby jakas babka na drutach robila
i sie po tramwaju na ziemie rzucila. :lol:
A Ty to widzialas, ze tak napisalas? :shock: :shock: :shock: :shock:

bogwar
Posty: 648
Rejestracja: 13 października 2019, 21:44
Miasto: Berno/Warszawa

Re: Lista dowcipow

Post autor: bogwar » 02 października 2021, 02:59

bogwar pisze:
28 września 2021, 01:07
Co to jest:
zaczyna sie na "d", konczy na "a" i zuzywa duzo papieru?
No DRUKARKA przeciez. :P Ech te kudlate mysli. :lol: :lol: :lol:

Betha
Posty: 120
Rejestracja: 08 sierpnia 2021, 17:43
Miasto: Zurych

Re: Lista dowcipow

Post autor: Betha » 02 października 2021, 08:38

bogwar pisze:
02 października 2021, 02:40
Betha pisze:
28 września 2021, 13:32
[ A Twoj realny nie jest. :evil: Sorry, ale nie zaliczony.

no jak bogwar kawal nierealny?? babka robila na drutach, przejechal tramwaj i spadla.. a taka babke na bank w Rosji zobaczysz.. :)

To sorry, tego nie uwzglednilem, albo przeoczylem. :oops: :oops:
I choc w Rosji bylem, nie zauwazylem, :P
zeby jakas babka na drutach robila
i sie po tramwaju na ziemie rzucila. :lol:
A Ty to widzialas, ze tak napisalas? :shock: :shock: :shock: :shock:
Malutki, musisz sie jednego nauczyc.. to ze czegos nie widziales nie znaczy ze nie istnieje ;) zaufaj swiatu i innym :)

bogwar
Posty: 648
Rejestracja: 13 października 2019, 21:44
Miasto: Berno/Warszawa

Re: Lista dowcipow

Post autor: bogwar » 02 października 2021, 14:26

Betha pisze:
02 października 2021, 08:38
Malutki, musisz sie jednego nauczyc.. to ze czegos nie widziales nie znaczy ze nie istnieje ;) zaufaj swiatu i innym :)
Zlociutka, ja jak niewierny Tomasz. Jak nie zobacze, to nie uwierze. :D :lol:

Betha
Posty: 120
Rejestracja: 08 sierpnia 2021, 17:43
Miasto: Zurych

Re: Lista dowcipow

Post autor: Betha » 02 października 2021, 14:46

bogwar pisze:
02 października 2021, 14:26
Betha pisze:
02 października 2021, 08:38
Malutki, musisz sie jednego nauczyc.. to ze czegos nie widziales nie znaczy ze nie istnieje ;) zaufaj swiatu i innym :)
Zlociutka, ja jak niewierny Tomasz. Jak nie zobacze, to nie uwierze. :D :lol:
ze mna uwierzysz we wszystko :)

bogwar
Posty: 648
Rejestracja: 13 października 2019, 21:44
Miasto: Berno/Warszawa

Re: Lista dowcipow

Post autor: bogwar » 02 października 2021, 15:08

Betha pisze:
02 października 2021, 14:46
ze mna uwierzysz we wszystko :)
He,he. Dobre. :P I nawet w odpowiednim dziale. :lol: :lol:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość